luni, 3 august 2009

NEWS ALERT!!



Rozi a căzut în iazul raţelor!Am dat alarma cât am putut de repede, iar Mama a venit în fugă şi a scos-o plină de noroi şi mătasea-broaştei. Mama m-a certat pe mine, Tata a certat-o pe Mama, iar eu am certat-o pe mica victimă!
Între timp i se aplicau tehnici de resuscitare şi îmbăiere, Eu mieunam sfâşietor, Rozi se văicărea cu un glas subţirel, Mama bocea, Tata spunea că e totul în regulă...
Doar Jeni, care dormea la răcoare, s-a arătat deranjată de larmă şi ne-a sugerat pe un ton afectat "să băgăm znamenia la centrifugă"! (Pentru asta, va trebui să-şi angajeze un avocat!)











Atunci ne-am dat seama că, de fapt, mititica nu avea nimic.








După ce a dormit puţin ca să-şi revină din emoţia contactului cu apa şi să uite de uscătorul de păr, s-a jucat cu păpuşile, foarte interesată de părul acestora...






În prezent se află în afara oricărui pericol!
Missouri