marți, 14 iulie 2009

Să ne cunoaştem!








Ah! Cât m-am chinuit să creez blogul acesta! Ar trebui simplificate multe chestii, zău aşa! Tastele sunt prea apropiate pentru lăbuţele mele, mi s-au cerut tot felul de informaţii personale pe care nu doream să le dezvălui… Computerul este un device pentru pisici, că de-aia e dotat cu mouse, nu? Atunci de ce nu se gândeşte nimeni la asta?

Să mă prezint: mă numesc Missouri, am cinci ani şi sunt fericită aici la reşedinţa mea din Bălceşti Ranch.
Trăiesc înconjurată de cei dragi, într-o casă mare din care nu lipseşte niciodată nimic. Avem doi umani la dispoziţia noastră, o să-i prezint şi pe ei mai la sfârşit. Mai întâi, poza mea: arăt foarte bine, nu-i aşa?


Acum vreau s-o cunoaşteţi pe fiica mea, întâmplarea cea mai fericită din viaţa mea, imediat în top după întâmplarea când a fost uitată deschisă uşa de la cămară... Ea este Rozi cea diafană. Iată-ne şi împreună pe balconul însorit...